I'm Shaklee Distributor

Home » , , , , » Agen EHPS area Lembah Klang

Agen EHPS area Lembah Klang

Written By Unknown on Wednesday 18 February 2015 | 2/18/2015 07:37:00 pm

Di sin

KOMPOSISI BAHAN DALAM CRYSTAL BEAUTY 769


Dihasilkan dari bahan-bahan yang selamat:

♥  Serbuk Mutiara: Serbuk mutiara mengandungi kalsium dan asid amino berfungsi sebagai agen pembersih kulit yang amat berkesan dan menghilangkan bintik-bintik hitam, noda-noda dan sel mati. Malah kulit yang dihasilkan akan lebih cerah dan gebu.

♥  Kunyit & Temulawak: Herba-herba seperti kunyit dan temulawak mengandungi anti-oksidan yang berfungsi meneutralkan radikal bebas dan meningkatkan pengeluaran kolagen dan elastin.

♥  Minyak Bunga Matahari: Minyak bunga matahari mengandungi Vitamin E yang berfungsi menganjalkan kulit hingga ke dalam, menghilangkan kedutan halus dan melicinkan kulit wajah.  Pelembab alami yang membantu melembutkan dan menegangkan kulit, juga sebagai zat yang membuat kulit fresh sepanjang hari.

♥  Hamamelis Virginiana: Tumbuhan perdu yang biji-bijinya dapat menghaluskan kulit dan kandungan zatnya dapat menyembuhkan peradangan.

♥  Ganoderma Lucidum: Cendawan Merah atau Ganoderma Lucidium ialah nama saintifik bagi Ling Zhi, sejenis keluarga cendawan; selalu disebut sebagai Raja Cendawan.  Dikenal sebagai nutrisi terbaik untuk memperbaharui sel-sel di dalam tubuh dan dapat mencegah penuaan awal.

♥  Malaleuca Alternafiola: Tumbuhan yang menyerupai rumput ini adalah tumbuhan yang sangat efektif untuk menggantikan sel-sel kulit mati. (tu yg bila pakai kita rasa merenyam2 tu..tinda balas bahan ini dgn sel kulit)


Kegunaan:
➽ Melembabkan, memutihkan, dan mencerahkan kulit wajah.
➽ Membantu menyamarkan noda hitam.
➽ Mencegah timbulnya jerawat.
➽ Menyamarkan & sekaligus menghilagkan jeragat
➽ Mensekatakan tonne kulit
➽ Menaikkan seri wajah
➽ Menyamarkan ;fine lines' dan memperlambat tanda-tanda penuaan awal.
➽ Mengecilkan pori-pori secara berperingkat (slowly).

Cara Penggunaan:
➽ Sapukan krim pada wajah secara merata dan nipis secara teratur.
Gunakan sesuai aturan, pada pagi/siang hari untuk krim siang dan malam hari untuk krim malam.

Kepada sesiapa yang mencari-cari Product Keluaran EHPS Marketing Plt yang terhangat di pasaran anda tak perlu runsing kerana anda boleh menghubungi Contact no. Seperti tertera di bawah :

yanty 
010-2228620
Email : yanty77@gmail.com


0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.