I'm Shaklee Distributor

Home » » Kita Hanya mampu merancang

Kita Hanya mampu merancang

Written By Mum of 3 kids on Sunday 20 April 2014 | 4/20/2014 12:19:00 am

Hari ni nak share pasal apa ye.... Lagi seminggu saya nak exam Executive Banker. Dengan tugasan harian, rumah tangga dan anak-anak lagi nak study... letih badan. Tapi alhamdulillah suplemen yang saya ambil memberi saya kesihatan yang baik dan tenaga nak memenuhi jadual saya yang pack ni.


Hari ni saya bawa anak kembar saya ke One Utama nak masuk Baby Johnson contest. Saja nak cuba... sebab dulu masa saya baby Emak rajin bawa abang dan saya masuk peraduan baby ni.  Memandangkan Aliya Maisarah dan Alisha Damia suka bergambar, saya pun apa lagi.


Dari rumah saya bimbangkan Damia yang liat dan takut sebab Damia tak berapa nak dengan orang lain. Aliya ni mesra alam, peramah... tapi bila sampai sana... sangkaan saya silap. Sudah bertukar watak. Damia bagi kerjasama yang baik, sporting giler la tapi Aliya... aduhai... binggit telinga ummi . Dua kali naik pentas kecil tuk snap picture... jeritan Aliya menarik minat ramai orang... sudahnya...Damia sorang je yang masuk contest tu.so pengajarannya... don't judge book by its cover. 


Sesiapa yang berminat Boleh layari www.facebook.com/ilovejohnsonsbaby.com peraduan berakhir 30 Jun 2014.




0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.