I'm Shaklee Distributor

Kenali Susur Galur Dalam Family Shaklee

Written By Mum of 3 kids on Saturday 12 April 2014 | 4/12/2014 11:59:00 pm

Webinar malam ni di sampaikan oleh Master Lyna Noh. Selalu tengok Master Lyna Noh update FB, malam ni berkesempatan mendengar suara dan insyaAllah suatu hari nanti ada rezeki boleh jumpa face to face. First time join webinar di beri task. Tapi tak pe, kira berguna juga lah. Sekurang-kurangnya saya tahu susur galur family Shaklee saya join ni. 

Bersama Ummi Siti Rozita


Saya, anak kepada Ummi Siti Rozita dari Melaka. Nama keluarga kami Synergy Muslimah Terhebat (SMT). Ummi saya seorang surirumah. Mula sebagai pengguna Shaklee semasa berpantang anak ke 3 beliau dan join Shaklee Jun 2011 dan naik Supervisor pada Jun 2012. Kira hebat juga lah setahun dah dapat naik Supervisor. Upline Ummi ialah Master Hadhatina - Master Lyna Noh - Master Mamafaiz - Master Norita Idris.  

"Mummy.... pinjam gambar ye"
Nanny .. Master Lyna Noh (sorry ambik gambar tanpa kebenaran)

Master Cery Mamafaiz (kira moyang)

Master Norita Idris 
Saya bangga berada dalam Synergy Muslimat Terhebat (SMT) kerana walau pun kami bukan dari tempat yang sama tapi ikatan kekeluargaan yang terjalin amat erat. Kami saling membantu antara satu sama lain. Sering on9 coaching tak kira lah pasal masalah, pasal product, belajar blog pun on9. Bila anda yang down kami sering memberi kata-kata semangat.


Bukan saja saya bangga dengan SMT  tapi bangga berada dalam susur galur family ini. Walaupun dari sideline tetapi ilmu yang mereka ada di sampaikan dan di share bersama. Tiada perasaan hasrat dengki.Ini terbukti dengan kelas blog yang di ajar oleh En Faiz Saaid dan Ainul Mustafa. Terima kasih tak terhingga.

Berterima kasih dan rasa bertuah di pertemuakan dengan kalian semua. 

Semoga anda semua berjaya dan terus berjaya. The more you give the more you get.

Untuk merasai kehebatan ini senang je, join saya dengan sign up ahli dengan bayaran RM75.00 seumur hidup dan anda akan dapat merasai, mendampingi orang-orang hebat dalam masa yang sama anda akan terpaksa jadi hebat.

Pm saya 0133413974
Untuk sertai family yang hebat ini

5 comments:

Powered by Blogger.