I'm Shaklee Distributor

Home » » cabaran untuk kemampuan diri

cabaran untuk kemampuan diri

Written By Mum of 3 kids on Saturday 24 May 2014 | 5/24/2014 11:15:00 pm

Ermm.... dah lama rasanya saya tak update blog ini kan. Seakan kehilangan sengatkan dan kehilangan tempo. Tapi saya kena bangkit sebab tiada siapa yang nak jaga, kenalah bangkit sendiri. Sendiri yang nak maju dan nak berjayakan. Tak kan nak harap orang sebelah rumah pula duk monitor kita.
Sometimes elok kita mencabar diri dan kemampuan diri jadi kita boleh tahu di mana letaknya kemampuan diri kita. Mungkin untuk saya focus dalam satu bidang itu lebih baik supaya saya boleh memajukan diri dan mengubah nasib diri. Sekurang-kurangnya saya sudah mencuba.


Daripada semua perkara yang saya lakukan tapi hasil semua tak memberangsangkan lebih baik saya lepaskan salah satu supaya saya lebih focus satu perkara dan hasil nya lebih tip top. Dan saya dah yakin dengan pilihan saya.

semoga apa yang saya pilih betul.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.