I'm Shaklee Distributor

Home » » Happy Anniversary Sayang!

Happy Anniversary Sayang!

Written By Mum of 3 kids on Wednesday 11 June 2014 | 6/11/2014 07:19:00 am

Ambik mood....
excersice jari jemari sekali...
dah lama tak update blog

Assalamualaikum .... hari ni tanggal 10 Jun genaplah ulang tahun perkahwinan kami yang ke 14 tahun. Wah sekejap je rasa... kami bernikah pada 10 Jun 2000. Saya berasal dari Melaka dan suami berasal dari Kuala Selangor.



Mengimbas kembali detik kami berkenalan.... kami di perkenalkan oleh kawan kami. Alhamdulillah ada jodoh, cinta kami bersatu dengan restu Emak dan ayah. Adat berumah tangga ada manis, ada pahit, ada masam... sedangan lidah lagi tergigit. sehingga kini kami baru mempunyai 3 orang cahaya mata, seorang lelaki dan 2 perempuan. Alhamdulillah..... cukup la kot tapi kalau ada rezeki kami terima.



Suami saya banyak memberi support pada minat saya. Pada Bisness saya. Ceh2... macam la bisness besar-besaran. Suami tak pernah menghalang minat saya pergi menimba ilmu. Lagi pun apa yang saya lakukan demi anak-anak dan keluarga saya. Terima Kasih abang!

Selamat Ulang tahun perkahwinan ke 14 tahun.

Terima kasih sebab jadi Suami, kawan dan penasihat.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.