I'm Shaklee Distributor

Home » , , , , » Impian saya

Impian saya

Written By Unknown on Tuesday 8 April 2014 | 4/08/2014 06:40:00 am

Impian saya besar. Impian saya gempak. Impian saya giler.

Semua orang mempunyai impian. Impian saya nak ialah :-

1. Nak habiskan study dengan Cemerlang                   (Executive Banker)
2. Hidup bebas dari hutang.
3. WAHM (working at home mama).
4. Mempunyai simpanan yang banyak.
5. Menunaikan Haji - membawa sekali Emak dan Ayah.
6. Mempunyai kereta mewah
7. Membawa family melancung
8. Mempunyai rumah banglo berserta tanah
9. Menjadi Muslimah yg selalu ada masa pergi surau atau masjid

G
Apa pun impian saya matlamat utama saya nak anak saya membesar depan mata saya. Makan gaji membataskan masa saya dengan anak-anak. Tapi saya nak duduk rumah dengan ada income. Macam mana ye? Suami saya bukan orang yang kaya. Saya nampak Shaklee memberi peluang untuk saya bertatih. Mungkin masa entry ni saya buat, saya masih 'merangkak' tapi itu semua tak muntahil selagi saya berusaha dan terus berusaha.




0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.