I'm Shaklee Distributor

Home » , , , , , , » Kenal Pasti Kombinasi Vitamin Untuk Kulit Cantik dan Gebu

Kenal Pasti Kombinasi Vitamin Untuk Kulit Cantik dan Gebu

Written By Mum of 3 kids on Wednesday 9 April 2014 | 4/09/2014 07:31:00 am

Cantik.... apa kah definasi anda tentang cantik.

Sering kali kita terdengar ada yang sanggup berhabis ribuan ringgit hanya untuk kelihatan cantik.Ada pernah keluar surat khabat seorang suami ingin saman isteri dia sebab melahirkan bayi yang tidak comel/cantik. Ini kerana ibu tersebut membuat operation. Jadi muka dia sekarang amat berbeza dari asal yang kurang menarik.

Kesian kan.... ada pula sanggup operate hidung la, tebalkan bibir la. Mengubah kejadian Allah hukumnya berdosa melainkan keadaan dia itu boleh mendatangkan kemudaratan kepada dirinya. Ada yang sanggup mencucuk Vitamin C lah, Masukkan benang emas semata-mata hendak kulit muka yang tegang.

Sekarang di negara Jepun trend aliran dahi bengkak. Bagaimana pula tu?? Pelik kan tapi itulah fesyen dahi bengkak yg pada mereka nampak cantik. Mereka suntik air garam dan nanti bila dahi dah bengkak mereka akan menekan di bahagian tengah seakan bentuk l
donut.

Mempunyai kulit yang cantik, gebu dan berseri menjadi idaman semua perempuan. Kenapa perlu cucuk sana sini kaau masalah kulit Kecantikan dari dalaman lebih lama sifatnya.Tahukah anda apa kombinasi vitamin yang boleh kita mencantikkan kulit kita dari dalam .


Kombinasi vitamin yang di syorkan untuk masalah ini ialah B-Complex, Vitamin C dan vitamin E. Dengan mengambil ESP kulit anda semakin gebu dan berseri dari dalam. Semakin meningkat usia kolagen semakin berkurangan. Dengan Collagen Power Shaklee dapat membantu anda kelihatan cantik, mengurangkan kulit yang kusam, jeragat dan pori-pori terbuka mengecil.



http://goo.gl/3ee4HS

Jika ada bajet yang lebih boleh tambah dengan pengambilan Vivix. Banyak khasiatnya sebagai anti penuaan. Penjagaan dari dalam kita.

Saya SID 1082999
Pm saya 0133413974

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.